Процес шкільного навчання не повинен обмежуватися тільки передаванням молодшим школярам стандартного набору готових знань, а обов’язково має супроводжуватися поступовим формуванням у них наукового мислення, готувати до практичного застосування знань. Метод проектів якнайбільше відповідає цим вимогам.
Сьогоднішіній модуль засвідчив, що управління освітнім процесом у класі, де використовується метод проектів, потребує спеціальної підготовки всіх його учасників, а також дотримання певної технології.
Переваги проектного методу – у сприянні формування в молодших школярів умінь:
– планувати свою роботу;
– використовувати різні джерела інформації;
– самостійно підбирати та накопичувати матеріал;
– аналізувати, зіставляти факти;
– аргументувати свою думку;
– приймати рішення;
– встановлювати соціальні контакти (розподіляти обов’язки, взаємодіяти один з одним);
– виготовляти “кінцевий продукт” проектної діяльності;
– представляти на розгляд аудиторії;
– оцінювати себе та інших.
Ознакою проектної діяльності в початкових класах є те, що вчитель виступає в ролі фасилітатора (помічника, партнера, радника).
Немає коментарів:
Дописати коментар